Brev:
Et spørgsmål mere om erstatning
5. april 2014
Alder:
1 mdr.
Et spørgsmål mere om erstatning
Hej Helen
Jeg tillader mig at stille endnu et spørgsmål, men det er fordi, at jeg er ny i det her mme-cirkus. Håber du kan bære over med mig :)
Min dreng har de sidste 3 uger taget 400-500 g på om ugen og vejer nu 5,5 kg 5 uger gammel. Han er 60 cm lang.
Jeg spurgte min sp for 14 dage siden om han bare skulle have lov at spise hvad han ville - det sagde hun ja til og at der altid skulle være en sjat tilbage i flasken. Jeg er dog ikke sikker på om det nu også kan være helt rigtigt...
Han spiser gerne 900 ml i døgnet og er meget glad for mad. Han græder sjældent, men er han sulten er man slet ikke i tvivl ;)
Jeg tænker på at udskifte en af hans flasker med afkølet, kogt vand, men er det dumt?
Han har døjet en del med hård mave, hvorfor vi har prøvet forskellige erstatninger, men nu er valget faldet på nutramigen.
Ellers er han glad, tilfreds og sover godt.
Spørgsmålene er som følger:
Hvor meget må han få pr måltid? Pt spiser han 130-160 hver 3.-4. Time.
Hvad er risikoen ved for meget mme? Kan det skade hans organer?
Med venlig hilsen
Bobbies mor